20 Ağustos 2009 Perşembe

Aşk Mesajları

En Güzel Aşk Mesajları Burada Buyrun


1. Sanma Ayriyiz Sanma uzağız Biz Canımızi Vermeden unutmayizRüyamızda Görür Düşlerimizde Anilari Yaşatırız.Sevdiklerimizden Ayri kalsakta unutuLmadan ASLA UNUTMAYIZ !

2. Sevgi Suyuna Hasret Aşk Tarlasıyım, Dökülmekten Usanmış Göz damLaSıyım,Param Parça olmuş kaLp yaraSiyim, ama En önemLisi Seni Asla unutmayacak bir ” Baş beLaSıyıM ”…!

3. Bir hayaldin Tek Gerçeğim oldun, Bir yabancıydın Canımdan Öte oldun,Gözümde

4.Senle hayata dolu taraftan bakmayı ögrendim.Gelişinle yeniden isim verdim tüm güzelliklere.İsmin bir dönülmezliqin simqesi artık.İste ben şimdi varım asıl şimdi dogdum.Senin gülüşün benim sevincim.Senin sevincin,senin hayatımda olman benim yaşama sebebim.Bebeqim anladım ki ben senLe vaRım ..!!Bir gülü koklarken dikkat et ki solmasın, bir gülü koparırken dikkat et ki dikeni batmasın,bir göze bakarken dikkat etki aglamasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder