20 Ağustos 2009 Perşembe

En Güzel Aşk Sevgi Şiirleri

Senden Öğrendim Gülüm

Gözlerinden öğrendim ben herşeyiSiyahın ne güzel renk olduğunuİlk görüşte aşkın ne olduğunu,Sevgiyi ve onun büyüklüğünü
Ellerinden öğrendim ben dokunabilmeyiBir dokunuşun nasıl iç yaktığınıO anki dünyayı umursamazlığıSanki o anın hiç bitmeyecekmişliğini

Saçlarından öğrendim ben neşeyle savrulmayıSeni bağrıma basmanın mutluluğunuKollarına atılıp hiç bırakmamacasına sarılmayıTeninin kokusunu unutmamayı
Resimlerine bakıp avunmayı,Sana ancak dualarla ulaşmayıSadece rüyalarda görüşmeyi öğrettin be GülümSen bana acıyı, hüznü öğrettin

Bir de bırakıp gitmeyi öğrendim sendenSessizce, ardına bakmadan kaçıp gitmeyiÇaresizlikten ağlamayı öğrendim be GülümMutluluğu özlemeyi de öğrendim
Ben de sana kaybetmeyi öğreteyim,Severken ayrılmayı, ayrılırken yıkılmayıElvedanın anlamını öğretiyorum sana benElveda çiçeğim, Elveda Gülüm, Elveda…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder