20 Ağustos 2009 Perşembe

Damar Sözler

O Gelmeden Kaldırmayın Cenazemi, Bırakın soğusun Cesedim.
Ben Canımdan Çok Sevdim, Kim Bilir Belki Oda Sevmiştir.
Bırakın Örtmeyin yüzümü, son kez Gelsin Görsün Beni.
Duymasın pişmanlık üzüLmesin, Soğuk Ellerimi Avuçlarına alsın Susturmayın Ağlasın !
Onun Göz yaşları Damlasin üzerime, kendi Elleriyle Koysun Beni Mezara ve son defa Fisildasın Kulağıma
” SENİ SEVİYORUM BİRTANEM ” Ne olur kaLk diye …!!


Bir Nehir Varmış Birde Deniz. Nehir Denize Aşık , Deniz Okyanusa… Nehir; Aşkından Denizi Büyütmüş Koca Bir Bebek Gibi , Deniz , Nehirden Aldığı güçle Okyanusu Beslemiş… Ne Deniz , Nede Okyanus; Kuruyan Nehrin Çığlıklarını Duymamış… Denizin Nehirden ,Okyanusun’da Denizden Hiç Haberi Olmamış… Bazı aşklar Vardır.. Gizemlidir. Güç Verir. Ve O Güç Bittiğinde Devamı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder